1 Ocak 2010 Cuma

KUMPIR



MALZEMELER
  • patates
  • salam veya sosis
  • misir konserve
  • bezelye konserve
  • salatalik tursusu
  • havuc
  • margarin
  • kasar peyniri (rendelenmis)
  • mayonez
  • ketchup
  • yogurt (daha hafif olsun diye mayoneze yogurt ta kattim)
  • (Tüm malzemeler istege göre miktari degisir)

HAZIRLANISI

Ben patatesleri firinda közlemedim hasladim. Hasladiktan sonra soydum ve mutfak robotunda ezdim,ama kasikla da ezilebilir. Derin bir kabin icinde margarin ve tuz ekleyerek patatese iyice yedirilir. Daha sonra rendelenmis kasar peyniri eklenir ve oda ertitilecek sekilde patatese karistirilir. Patates servis tabagina konur. Salamlar dogranir,misir,bezelye,rendelenmis havuc ve salatalik güzelce dogranir. Ben bezelye havucu mayonez ve yogurtla karistirdim. Önce salam,salatalik ve misiri patateslerin üzerine serdim ve ardindan mayonezli karisimi koydum üzerine. Servise hazirdir,afiyet olsuuun.
Eingestellt von Yaren um 3/10/2008 09:26:00 AM 39 Kommentare

Hiç yorum yok: