1 Ocak 2010 Cuma

HINDISTANCEVIZLI KREM PASTA



MALZEMELER
  • 250 gr. yag
  • 150 gr-250gr. seker
  • 1 paket vanilya
  • ceyrek cay kasigi tuz
  • 5 yumurta
  • 350 gr. un(1/3 nisasta olabilir)
  • 1 pak. kabartma tozu
  • 125 ml süt
  • 1 kutu karisik meyve kompostosu
  • beyaz cikolata kurvetür
  • 500 ml süt
  • 1 paket Paradies Creme
  • Süs icin: Damla cikolata,marzipan ve gida boyasi (güller icin)

HAZIRLANISI

Margarin ve seker mikserle önce karistirilir,iyice karistirdiktan sonra teker teker yumurtalar eklenir.Un,kabartma tozu ve vanilya beraberce margarinin icerisine elenir.Süt ilave edilir ve devam karistirilir.Tüm malzemeler güzelce karistiktan sonra ,yaglanmis tepsiye esit miktarda dagitilarak dökülür ve önceden 200°C de isitlmis firina konur.Yaklasik 50 dakika 180 °C de pisirilir. Diyer taraftan Paradies creme (icinde 2 tane var)soguk sütle mikser yardimi ile karistirilir.Normalde iki paketine 600ml süt gerekiyor ama crema daha koyu olsun diye daha az süt koydum.Koyu bir kivama geldikten sonra buzdolap da dinlendirmeye biraktim.Meyve compostosunu süzgecte süzdüm.Keki ortadan iki kes kestim ve böylelikle de üc dilime ayrilmis oldu.Buzdolaptaki cremayi alip pastanin her katina sürdüm,kremanin üstlerinede meyveleri yerlestirdim.En üste beyaz cikolata kurvetürü suda torbasinin icinde erttikten sonra pastanin üzerine sürdüm esit miktarda.Artan cremayi da pastanin cevresine sürdüm ve damla cikolata ile süsledim.En üste yine beyaz cikolata ile dekor yaptim. Marzipanla gida boyasini karistirip gülleri hazirladim.Buzdolapda dinlendikten sonra servis yaptim.Afiyet olsun.
Eingestellt von Yaren um 3/12/2008 08:56:00 AM 42 Kommentare

Hiç yorum yok: