1 Ocak 2010 Cuma

ISPANAK PASTASI


MALZEMELER
  • 2 su bardagi un
  • 1,5 su bardagi toz sekeri
  • 1 su bardagi püre haline getirilmis ispanak püresi (hazirida olabilir)
  • 3 yumurta
  • yarim su bardagi sivi yag
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Üzeri icin:
  • Krem santi (arzuya göre miktari)
  • süt
  • yesil gida boyasi,findik (süslemesi arzuya göre)

HAZIRLANISI

Derin bir kabin icine yumurtalar kirilir ve sekerle beraber mikserle iyice cirpilir.Ardindan un elenir icine ve diyer malzemeler eklenir yine bir müddet cirpilir. Pasta kalibi yaglanir ve kekin hamuru icine dökülür,esit miktarda dagitilir. Önceden isitilmis 180°C firinda pirisirilir. Pistikten sonra firindan alinir ve biraz soguduktan sonra kaliptan cikartilir.Pasta soguduktan sonra,sütle hazirlanmis krem santi üzerine sürülür,pastanin üst kismini kapatacak kadar.Ama isteyen elbette pastayi iki kat yapip arasinda krema sürebilir.Ben daha az kalorili olsun diye kremayi az kullanmak istedim. Krem santinin üzerinde gida boyasi ile cizgiler yaptim,kenarlarina findik kirintisi ile süsledim.Önce budolapta dinlenmesini tavsiye ediyorum yaklasik 2 saat.Daha sonra servis yapilabilir.Afiyet olsun..
Eingestellt von Yaren um
2/17/2008 10:46:00 AM 54 Kommentare

Hiç yorum yok: