22 Mart 2010 Pazartesi

PATATES KÖFTESI


MALZEMELER

  • 4-5 tane Patates
  • 3 su bardağı ince bulgur
  • 1 çorba kaşığı salça
  • 1 sogan
  • 1 çorba kaşığı biber salças
  • Sıvıyağ
  • 1/2 demet Maydanoz
  • Marol
  • Karabiber
  • Tuz
  • Kimyon
  • Pulbiber
  • Nar ekşisi
  • Limon

HAZIRLANISI

Öncelikle Patatesleri haslayip soyun.Dana sonra bulgularlari yikayip üzerini az kapatacak kadar sicak su döküp yumsamasini saglayin. Diyer tarafta maydanozu sogani kücük kücük dogruyoruz. Tavada yagi isitip soganlari soteliyoruz. Derin bir kabin icine bulguru soyulmus patatesleri, sotelenmis soganlari, maydanoz ve baharatlari ekleyip güzelce yoguruyoruz. Yogurduktan sonra sekil verip servis tabagina aliyoruz. Marol ve limon esliginde yenebilecek nefis bir köfte. Afiyet olsun.

10 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım pek severim.

Sevgiler,
Evren

Damak Tadı dedi ki...

Severim ben seni Yaren'im..Sayfana her gelişimde yüzümden gülücükler eksilmiyor..Canımsın benim..))Ellerine sağlık köfte nefis görünüyor..Kocaman öpüyorum seni...Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Yarenciğim eline koluna sağlık bayılırım patates köftesine çok lezzetli olur hımmmm:)
sevgiler

emelce yemek dedi ki...

ellerine saglik bunun benzerini yapiyordum ama bunu da deneyecegim

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Arkadasim merhabalar,yorumun ve bilgin için çok tesekkür ediyorum,ihlamuru unutmustum aklima gelmemisti eee birazcik da vardi hemen kullandim simdi daha iyim sagol arkadasim destegin için. Patates köfteleri nefis gözüküyor,eline saglik...bir tane aliyorum...sevgiler

Disalce dedi ki...

bu salatalara bayılıyorum..bol limonlu severim birde...

ellerine sağlık..nefis görünüyor...

Ferkay dedi ki...

Yarenim salatana bayıldım. ellerine sağlık. Hemen denemem lazım.
Öpüyorum canım.

keskinli dedi ki...

yarenim tam davet sofralarina uygun bir tarif olmus ellerine saglik bir tanesi öptüm güzel bir hafta sonu dilerim sevgiler...

Adsız dedi ki...

nmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

fena değil