9 Haziran 2010 Çarşamba

FIRINDA PATATES PIZZA

MALZEMELER
  • 3 tane Patates
  • 1 kuru sogan
  • 2-3 tane sivri biber
  • 1 domates
  • Siviyag
  • kasar peyniri (rendelenmis)
  • sucuk veya sosis
  • karabiber
  • pul biber (cok az)
  • tuz

HAZIRLANISI

Öncelikle patatesler küp küp dogranir ve daha sonra diyer malzemeler dograndiktan sonra, patatesden baslayarak icinde sivi yag olan tavada soteliyoruz. Patates hepsinden gec oldugu icin öncelikle patatesden basliyoruz.Sebzeler ve sosisler sotelendikten sonra bir firin kabina aliyoruz. Hafif olsun diye firin kabinda yag kullanmadim . Sebzeleri esit sekilde borcama döktükten sonra üzerine domates rendeliyoruz. En son baharatlarida ekledikten sonra karistiriyoruz. Önceden isitilmis 200 °C firinda yaklasik 45 dakika pisiriyoruz. Pismeye yakin kasar peynirinide ekledikten sonra,biraz eriyince firindan aliyoruz.Sicak servis yapilir. Afiyet olsun.

Bu tarifi sevgili Ayse arkadasimdan aldim cok menmun kaldim,ellerine saglik arkadasim:)

21 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

Arkadaşım ellerine sağlık afiyet bal olsun sevgiler

Damak Tadı dedi ki...

Yaren'im,çok nefis görünüyor tatlım,ellerine sağlık..Bundan yemeyeli çok uzun zaman oldu canım..Keşke beni de çağırsaydın canım..Kocamanından öpüyorum seni ve sevgilerimi gönderiyorum..

keskinli dedi ki...

CANIM
kac gündür nette giremiyorum bozuktu simdi gördüm
denedigine begendine cok sevindim balisim afiyet bal seker olsun ellerine saglik

haberin varmi bilmiyorum ama bak haziranin 27 sinde bielefelde toplaniyor blogcular yine bana dön haber bekliyorum öptüm...

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
sen iyice kayiplara karistin, seni artik zar zor bulabiliyorum. Bu patates pizzasi harika birsey olmus, ellerine saglik diyorum.

Bielefeld'deki blogcu bulusmasina gelecekmisin bu sefer?? Insallah gelirsinde seninle de tanisip konusma imkani buluruz.

Seni kocaman öpüyorum ve sevgilerimi birakiyorum.

Hoscakal

Eya dedi ki...

Yarencigim bulusma saatini 12 olarak degistirdim. Sizlerin de daha rahat gelebilmesi icin...bulusma adresimiz :
Yol restorant
Herbert-Hinnendahl-Straße 19
33602 Bielefeld

Sen 1 de de gelsen önemli degil, sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Yarencigim, nefis tadlar yapmissin yine elerine saglik. Bulusma varmis nasil gidebilecekmisin. Bana yine uzak onun icin pek düsünmüyorum, sevgiler...

made in funda dedi ki...

süper görünüyor.ellerine sağlık...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar yarencigim,
Allah’ın nimet, rahmet ve mağfiretinin müminlere bol bol ihsan edildiği gece manasına gelen Regaib Kandili’nde, bir yıllık yaşantımızı, ibadetlerimizi ve iyiliklerimizi iyi düşünecek ve ona göre hayatımıza çekidüzen vererek samimi bir teslimiyetle nefis muhasebesine gireceğiz. Bu gece hayırlı bir gece, yüreklerimiz ibadetle çarpsın, gönüllerimiz bir olsun.. Kandiliniz mübarek olsun!
Sevgilerimle...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Yaren,
Ellerine sağlık, patates pizzası nefis görünüyor.
*******
Hastalara şifa,borçlulara eda,kimsesizlere hami,muhtaca dost eli,
Küslere barış,işsize iş,mekanı olmayana hayırlı mekan,
Evladı olmayana hayırlı evlad,rızgı dar olanlara bolluk,
Sıkıntısı olanlarada hayırlı kolaylık nasib eyle YA RABBİ..!
Dualarınız kabul,kandiliniz mübarek olsun.

sarımutfak-hande dedi ki...

yarencim harika olmuş ellerine sağlık
hayırlı kandiller
sevgiler

keskinli dedi ki...

canim yüzde 70 büyük rakam sayiliri insallah 100 yüz olurda gelebilirsin bekliycez ay heycan basti :))
insallah görüsmek dileiyle öptüm seker...

anneminkizıyim dedi ki...

Yarencigim merhabalar, canim banerin cok hos olmus, ellerine saglik.
Gecen bir blogcu arkadas da bana baner yapmis, hediye olarak yolladi.
Ama benim banerde senin el emegi var diye degistirmedim.
Bulusma icin bende cok heyecanlandim, ama cok uzak diye gelemiyecegim, keske burdan veya hamburgdan birileri de olsada beraber gitseydik, ne iyi olurdu. Sizler bol bol güzel sohpetler dilerim,
sevgilerimle...

Gönül dedi ki...

yarenimmmm canım benim Ankaraya gitmicekmisin bu yıl.....hayatım patates muhteşem görünüyor..elciklerine sağlık...çok öpüyorum...sevgilerimle

Damak Tadı dedi ki...

Seni çok seviyorum Yaren'immmmm..

serpil dedi ki...

merhabalaaaar yarencim hele şükür yorum ayarlarını değiştirmişsin canım nasılsın inan çok geldim yorum yazdım gönderemedim defalarca denedim tarifinde nefis olmuş balım ellerine sağlık öpüldün mucks :)

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

ooff nefiss olmuş ellerine sağlık canım...öpüyorum

anneminkizıyim dedi ki...

Yarencigim nasilsin,
bulusma oldumu gittinmi, nasil gecti, aa kimse yazmamis daha birseycik, cik cik cikk, sevgiler....::))

keskinli dedi ki...

yavru kusum
bizde seni bekleye bekleye gözlerimiz yollarda kaldi aceba geldide bulamadimi diye cok merak ettik dogrusu neyse kismet degilmis mutluluk:)) bir dahakine insallah gelebilirsin canim sevgiler öptüm izin varmi???

anneminkizıyim dedi ki...

Canim nerelerdesin, izinemi ciktin, türkiyenin tadini mi cikariyorsun, öptüm selamlar....

serpil dedi ki...

Varlığı ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarınızın Rabbin yüce katına iletilmisine vesile olan kandiliniz mübarek olsun.

canım sevgiler

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
Tek Parça izle
Tek Parça izle
tost makinesi
döner makinesi
çay kazanı
Endüstriyel Mutfak
sanayi tipi mutfak
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com